საუკეთესო გზა იმის ასახსნელად, თუ რა მნიშვნელობას ატარებს ელ ფოსტა თქვენთვის, როგორც ბიზნესის მფლობელთათვის, რიცხვების ძალითაა შესაძლებელი – კონკრეტულად, როცა საქმე ფორმალურ ელ ფოსტას ეხება.

ასე რომ, დავიწყოთ მომნუსხველი რიცხობრივი ფაქტების განხილვა:

  • მსოფლიოში 4.6 მილიარდი ელ. ფოსტა არსებობს
  • სულ 2.7 მილიარდი იმეილის მომხმარებელი
  • 212 მილიარდამდე გაგზავნილი და მიღებული ელექტრონული შეტყობინება დღიურად
  • ერთი ადამიანი რეგულარული ბიზნეს კომუნიკაციისას საშუალოდ 131 ელექტრონულ შეტყობინობას აგზავნის
  • B2B იმეილების 54% შეიცავს მარკეტინგულ მესიჯებს
  • ფაქტია, რომ 91% მომხმარებლებისა თავის ელ ფოსტას ყოველ დღე ამოწმებს
  • ეს სია უსასრულოდ გრძელდება… მაგრამ მგონი საკმარისია!

Note: 2018 წლის მონაცემებით

ამასთან, 72 პროცენტი მომხმარებლებისა არჩევენ იმეილ კომუნიკაციას და ეს ფაქტი სრულიად გასაგებია ელ შეტყობინებების ერაში. ახლა წარმოიდგინეთ, რომ პოტენციური კლიენტებისა და მომხმარებლების მხოლოდ მცირე პროცენტს აღწევთ და რამდენად გაზრდის ეს თქვენი ბიზნესის აღიარებას ბაზარზე. წარმოიდგინეთ, რომ თქვენს მომხმარებლებს არაპროფესიონალური იმეილით უკავშირდებით. როგორ ფიქრობთ, ისინი ამ ფოსტითაც კი გახსნიდნენ თქვენ მიერ გაგზავნილ შეტყობინებებს?

თუ თქვენ იწყებთ მარკეტინგული ელ.ფოსტის კამპანიას ან უგზავნით სარეკლამო შეთავაზებებსა და გაზეთებს, თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი პირველია, რაც ხალხზე შთაბეჭდილებას მოახდენს, და გარწმუნებთ, რომ ეს ძალიან კარგია. ელექტრონული ფოსტის მისამართი ზრდის თქვენი სანდოობის დონეს თანატოლების თვალში.

ეს მხოლოდ რამდენიმე უპირატესობაა, რომელსაც მიიღებთ თუკი ელექტრონული ფოსტის მისამართის გამოყენებას დაიწყებთ:

  • მომხმარებლები და კლიენტები აღიქვამენ თქვენს ბიზნესს, როგორც სერიოზულ კომპანიას.
  • როდესაც თქვენ იყენებთ პროფესიონალურ ელ.ფოსტის მისამართს, მეტია ალბათობა იმისა, რომ მომხმარებლებს ახსოვდეთ თქვენი ელ.ფოსტა და ბრენდი.
  • ერთადერთი ბიზნესი, რომლის გაპიარებასაც ხელს უწყობთ, ეს თქვენია.

დღევანდელ სამყაროში, ძნელად წარმოსადგენია, რომ სტარტაპი ბაზარზე კონკურენტუნარიანი იყოს ძლიერი ონლაინ წარმომადგენლობის გარეშე. კიდევ ერთი უპირატესობა არის ის, რომ შეგიძლიათ მიიღოთ კორპორატიული და პრეზენტაბელური ელ.ფოსტის მისამართი, რომელიც ხელს შეგიწყობთ გქონდეთ მაღალი ხარისხის მარკეტინგული და მენეჯმენტური სტრაგეგია.

ელ.ფოსტის მისამართი თავად კომპანიის იმიჯის განუყოფელი ნაწილია, რადგან ის თქვენს მომავალ მომხმარებლებს უჩვენებს იმ პროფესიონალიზმის იმ დონეს, რისი მოლოდინიც შეუძლიათ. მაგალითად, ელექტრონული ფოსტის მისამართი მთავარი ინგრედიენტია წარმატებული ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის დაწყების საქმეში. უფრო მეტიც, ეს შეიძლება იყოს თქვენთვის ძალიან მომგებიანი, როდესაც ცდილობთ ბრენდის შექმნას და კომპანიისთვის აღიარების მოპოვებას ბაზარზე.

თუ გსურთ თქვენი ახალი მისამართის სწორად მართვა, გირჩევთ გამოიყენოთ ელ.ფოსტის კლიენტი, რომელსაც შეუძლია დაზოგოთ თქვენი და თქვენი გუნდის დრო და ფინანსები. Google Workspace მუდმივად განახლებადია და მისი ინტეგრაციის მახასიათებლები საშუალებას მოგცემთ ყველაფერი თქვენს ხელთ მოხვდეს ერთი ელეგანტური დაფის ქვეშ.

როგორ შევქმნათ კორპორატიული იმეილ მისამართი?

პასუხი კითხვაზე, თუ როგორ უნდა შექმნათ ელექტრონული ფოსტის მისამართი, არის  მარტივი. თქვენ უნდა აირჩიოთ დომეინი, რომელიც მოკლედ აღწერს და შეესაბამება თქვენი კომპანიის სახელს, შემდეგ კი იპოვნეთ თქვენთვის სწორი პროვაიდერი.

დღეს ბაზარზე ყველაზე პოპულარული იმეილ პროვაიდერები არიან:

ყოველი მათგანი გთავაზობთ უფასოდ საცდელ ვერსიას, რათა დარწმუნდეთ მის სარგებელსა და თქვენი მოთხოვნების დაკმაყოფილებაში დარწმუნდეთ.

საცდელი ვერსიის მისაღებად დაგვიკავშირდი

გაზარდეთ ბრენდის ცნობადობა თქვენი პერსონალური Email ID-ის გამოყენებით

ელ.ფოსტის ID არის სერვერის მიერ გამოყოფილი ელექტრონული იდენთიფიკატორი. მაგალითად, [email protected] ელ.ფოსტის მისამართზე, elon.musk არის ელ.ფოსტის ID. როდესაც იყენებთ ელ.ფოსტის პირადობის ID- ს თქვენი ბიზნესის წამოწყებისთვის, თქვენ იღებთ პროფესიონალურ პასუხისმგებლობას, რომელიც გადმოსცემს სანდოობისა და კომპეტენციის იმიჯს. თუ მომხმარებლები ფიქრობენ, რომ თქვენი კომპანია არის გამოცდილი და აქვს შესანიშნავი პროდუქტი / სერვისი, მათ აუცილებლად უპასუხებენ.

თუმცა, მათი პირველი შთაბეჭდილება ასევე შეიძლება ბოლო შთაბეჭდილება აღმოჩნდეს, თუ არ დაიწყებთ ბიზნესის ბრენდირებას სწორი კონტენტით. ასევე სასურველია პროფესიონალური ელ.ფოსტის მენეჯმენტი, რადგან თქვენ ერთპიროვნული ბიზნესი ხართ. თქვენი სერვისების წარდგენა საქმიანი საზოგადოებისთვის უნდა იყოს რესპეკტაბელური, ხოლო ელ.ფოსტის მისამართი წარმოაჩენს თქვენს პროფესიონალიზმს. გახსოვდეთ, თქვენი კორპორატიული ელ.ფოსტა არის თქვენი და თქვენი კომპანიის სურათხატი!

კორპორატიული ელექტრონული შეტყობინების წერის წესები

სტატიის ამ ნაწილში, ჩვენ ვაპირებთ გავამახვილოთ ყურადღება ფორმალური ელექტრონული წერილის წერაზე თქვენი ბიზნესისთვის და ასევე განვიხილავთ ელ.ფოსტის ეტიკეტის ელემენტარული პრინციპები.

  • ფრთხილად განსაზღვრეთ, თუ რის დაწერას აპირებთ – არასოდეს დაწეროთ წერილში ის, რასაც საჯაროდ არ იტყოდით. არასწორად შერჩეულ ადრესატს შეუძლია თქვენი ბიზნეს კომუნიკაცია დიდ სკანდალად აქციოს. ამიტომ, კარგად გადაამოწმეთ კონტენტი და ის, თუ ვის უგზავნით წერილს.
  • ყოველთვის გააცანით ადრესატს საკუთარი თავი – თუ ადრესატს პირველად წერთ, არასდროს გეგონოთ, რომ ადამიანებმა თქვენ შესახებ ან იმ კომპანიის შესახებ, რომელსაც წარმოადგენთ, უკვე იციან. დაიწყეთ მოკლე ტექსტური წარდგენის მომზადება და მოუყევით მომხმარებელს თქვენს კომპანიაზე. დაიტანეთ მხოლოდ საჭირო ინფორმაცია
  • იყავით დროული ადამიანი – არაფერია იმაზე უარესი, როცა პასუხის მოლოდინში ხართ. თუ გსურთ თქვენი მომხმარებლების რაოდენობის გაზრდა და კმაყოფილი მომხმარებებლების ყოლა, მაშინ მოგიწევთ დროულად მოახდინოთ რეაგირება. 24-დან 48 საათამდე პასუხის გაცემა ნორმის ფარგლებშია და ორი დღის შემდეგ მომხმარებლისთვის პასუხის გაცემა სრულიად უაზროა.
  • თავი შეიკავეთ შაბლონური წინადადებებისგან – one-liner-ები არ გამოგადგებათ და არც თქვენს კომუნიკაციას გახდის უკეთესს. მოერიდეთ ყოველდღიურ ფრაზებს.
  • ნუ გამოიყენებთ მალსახმობების რეალური სიტყვების ნაცვლად, ნუ გამოიყენებთ ემოციებს, ჟარგონს ან სლენგებს – იმის გამო, რომ იმეილით კომუნიკაცია მყისიერი არ არის, ჩვენ განსხვავებულ არხებს გთავაზობთ ორივე ტიპის კომუნიკაციისთვის. მიუღებელია პროფესიონალისთვის, რომ გამოიყენოს სლენგები და ჟარგონები. თქვენ ამით ძალიან არაპროფესიონალურ იერს მიიღებთ.
  • სიმარტივე და სიცხადე არის თქვენი საუკეთესო მეგობარი ბიზნეს კომუნიკაციაში
  • ყოველთვის დაიტანეთ ხელმოწერა  – ეგრეთ წოდებული Signature (ასევე მარტივი და ელეგანტური)
0.2 min read / Published On: January 29th, 2021 / Categories: Geosoft, Google Workspace, Microsoft-365, Zoho Workplace /

გამოიწერე სიახლეები

გამოიწერე სიახლეები Google, Microsoft, Zoho და Synology NAS სერვერების შესახებ

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.