საუკეთესო გზა იმის ასახსნელად, თუ რა მნიშვნელობას ატარებს ელ ფოსტა თქვენთვის, როგორც ბიზნესის მფლობელთათვის, რიცხვების ძალითაა შესაძლებელი – კონკრეტულად, როცა საქმე ფორმალურ ელ ფოსტას ეხება.

ასე რომ, დავიწყოთ მომნუსხველი რიცხობრივი ფაქტების განხილვა:

  • მსოფლიოში 4.6 მილიარდი ელ. ფოსტა არსებობს
  • სულ 2.7 მილიარდი იმეილის მომხმარებელი
  • 212 მილიარდამდე გაგზავნილი და მიღებული ელექტრონული შეტყობინება დღიურად
  • ერთი ადამიანი რეგულარული ბიზნეს კომუნიკაციისას საშუალოდ 131 ელექტრონულ შეტყობინობას აგზავნის
  • B2B იმეილების 54% შეიცავს მარკეტინგულ მესიჯებს
  • ფაქტია, რომ 91% მომხმარებლებისა თავის ელ ფოსტას ყოველ დღე ამოწმებს
  • ეს სია უსასრულოდ გრძელდება… მაგრამ მგონი საკმარისია!

Note: 2018 წლის მონაცემებით

ამასთან, 72 პროცენტი მომხმარებლებისა არჩევენ იმეილ კომუნიკაციას და ეს ფაქტი სრულიად გასაგებია ელ შეტყობინებების ერაში. ახლა წარმოიდგინეთ, რომ პოტენციური კლიენტებისა და მომხმარებლების მხოლოდ მცირე პროცენტს აღწევთ და რამდენად გაზრდის ეს თქვენი ბიზნესის აღიარებას ბაზარზე. წარმოიდგინეთ, რომ თქვენს მომხმარებლებს არაპროფესიონალური იმეილით უკავშირდებით. როგორ ფიქრობთ, ისინი ამ ფოსტითაც კი გახსნიდნენ თქვენ მიერ გაგზავნილ შეტყობინებებს?

თუ თქვენ იწყებთ მარკეტინგული ელ.ფოსტის კამპანიას ან უგზავნით სარეკლამო შეთავაზებებსა და გაზეთებს, თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი პირველია, რაც ხალხზე შთაბეჭდილებას მოახდენს, და გარწმუნებთ, რომ ეს ძალიან კარგია. ელექტრონული ფოსტის მისამართი ზრდის თქვენი სანდოობის დონეს თანატოლების თვალში.

ეს მხოლოდ რამდენიმე უპირატესობაა, რომელსაც მიიღებთ თუკი ელექტრონული ფოსტის მისამართის გამოყენებას დაიწყებთ:

  • მომხმარებლები და კლიენტები აღიქვამენ თქვენს ბიზნესს, როგორც სერიოზულ კომპანიას.
  • როდესაც თქვენ იყენებთ პროფესიონალურ ელ.ფოსტის მისამართს, მეტია ალბათობა იმისა, რომ მომხმარებლებს ახსოვდეთ თქვენი ელ.ფოსტა და ბრენდი.
  • ერთადერთი ბიზნესი, რომლის გაპიარებასაც ხელს უწყობთ, ეს თქვენია.

დღევანდელ სამყაროში, ძნელად წარმოსადგენია, რომ სტარტაპი ბაზარზე კონკურენტუნარიანი იყოს ძლიერი ონლაინ წარმომადგენლობის გარეშე. კიდევ ერთი უპირატესობა არის ის, რომ შეგიძლიათ მიიღოთ კორპორატიული და პრეზენტაბელური ელ.ფოსტის მისამართი, რომელიც ხელს შეგიწყობთ გქონდეთ მაღალი ხარისხის მარკეტინგული და მენეჯმენტური სტრაგეგია.

ელ.ფოსტის მისამართი თავად კომპანიის იმიჯის განუყოფელი ნაწილია, რადგან ის თქვენს მომავალ მომხმარებლებს უჩვენებს იმ პროფესიონალიზმის იმ დონეს, რისი მოლოდინიც შეუძლიათ. მაგალითად, ელექტრონული ფოსტის მისამართი მთავარი ინგრედიენტია წარმატებული ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის დაწყების საქმეში. უფრო მეტიც, ეს შეიძლება იყოს თქვენთვის ძალიან მომგებიანი, როდესაც ცდილობთ ბრენდის შექმნას და კომპანიისთვის აღიარების მოპოვებას ბაზარზე.

თუ გსურთ თქვენი ახალი მისამართის სწორად მართვა, გირჩევთ გამოიყენოთ ელ.ფოსტის კლიენტი, რომელსაც შეუძლია დაზოგოთ თქვენი და თქვენი გუნდის დრო და ფინანსები. Google Workspace მუდმივად განახლებადია და მისი ინტეგრაციის მახასიათებლები საშუალებას მოგცემთ ყველაფერი თქვენს ხელთ მოხვდეს ერთი ელეგანტური დაფის ქვეშ.

გაზარდეთ ბრენდის ცნობადობა თქვენი პერსონალური Email ID-ის გამოყენებით

ელ.ფოსტის ID არის სერვერის მიერ გამოყოფილი ელექტრონული იდენთიფიკატორი. მაგალითად, elon.musk@tesla.com ელ.ფოსტის მისამართზე, elon.musk არის ელ.ფოსტის ID. როდესაც იყენებთ ელ.ფოსტის პირადობის ID- ს თქვენი ბიზნესის წამოწყებისთვის, თქვენ იღებთ პროფესიონალურ პასუხისმგებლობას, რომელიც გადმოსცემს სანდოობისა და კომპეტენციის იმიჯს. თუ მომხმარებლები ფიქრობენ, რომ თქვენი კომპანია არის გამოცდილი და აქვს შესანიშნავი პროდუქტი / სერვისი, მათ აუცილებლად უპასუხებენ.

თუმცა, მათი პირველი შთაბეჭდილება ასევე შეიძლება ბოლო შთაბეჭდილება აღმოჩნდეს, თუ არ დაიწყებთ ბიზნესის ბრენდირებას სწორი კონტენტით. ასევე სასურველია პროფესიონალური ელ.ფოსტის მენეჯმენტი, რადგან თქვენ ერთპიროვნული ბიზნესი ხართ. თქვენი სერვისების წარდგენა საქმიანი საზოგადოებისთვის უნდა იყოს რესპეკტაბელური, ხოლო ელ.ფოსტის მისამართი წარმოაჩენს თქვენს პროფესიონალიზმს. გახსოვდეთ, თქვენი კორპორატიული ელ.ფოსტა არის თქვენი და თქვენი კომპანიის სურათხატი!

0.1 min read / Published On: January 29th, 2021 / Categories: Geosoft, Google Workspace, Microsoft-365, Zoho Workplace /

გამოიწერე სიახლეები

გამოიწერე სიახლეები Google, Microsoft, Zoho და Synology NAS სერვერების შესახებ

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.