Apps Script
Optimize how you work
Apps Script is the only low-code platform that makes it quick and easy to build business solutions that integrate, automate, and extend Google Workspace. With Apps Script, business users can build custom solutions on top of Google Workspace —no professional development experience required. Apps Script is available to everyone with a Gmail account.
Build quickly and easily
With Apps Script, business users can quickly create custom solutions to address the problems they experience every day—without relying on professional software development resources.
Scale your productivity
Apps Script empowers users to focus on what matters and get the most out of Google Workspace by automating time-consuming, tedious tasks, creating integrations that connect the applications they use every day and adding functionality or customizations where and when needed.
Use popular web languages
Apps Script lets you build with HTML, CSS and JavaScript—no need to learn a new proprietary framework.
Built for Google
Apps Script comes ready to build. Pre-integrated Google Workspace APIs, as well as native integrations to 100+ other Google services, such as YouTube, Google Analytics, and BigQuery make it easy to take advantage of all Google has to offer.
Create a mail merge using Gmail and Sheets
Create and distribute visually rich mail merges with Gmail and Sheets. See full solution.
Sign up for sessions at an event
Enable event attendees to sign up for sessions at an event, then automatically create and email a personalized itinerary by integrating Sheets, Docs, Forms, and Gmail. See full solution.
Analyze sentiment of open-ended feedback
Analyze text data, such as open-ended feedback, at scale by performing entity and sentiment analysis, leveraging Cloud Natural Language directly in Sheets. See full solution.
Do I need to pay for Google Workspace to use Apps Script?
No. All you need is a Gmail account to begin building with Apps Script.
How do I get started with Apps Script?
Explore templates for inspiration on how you can solve both common and complex business challenges in the Solutions Gallery, or browse documentation for specifics, and take codelabs to learn more in the Google Workspace Developer Hub.
Where can I get support?
Apps Script has a large online community on Google’s Apps Script Community and Stack Overflow to help answer any questions you have along the way.
ხშირად დასმული კითხვები
კონფიგურაციისას სრულ მხარდაჭერას გაგიწევთ ჩვენი სპეციალისტი,
TXT, MX, DMARC, DMIM, SPF ჩანაწერებს გავწერთ ყველა სტანდარტის გათვალისწინებით
კონფიგურაციისთვის დაგვიკავშირდი support@geosoft.ge
- ჩვენ გთავაზობთ მოხერხებულ გადახდას. გადახდა ყოველი კალენდარული თვის დასრულებისთანავე, გამოყენებული მომხმარებლების რაოდენობის შესაბამისად,
- ერთი საანგარიშო წლისთვის წინასწარ ანგარიშსწორება, წინასწარ განსაზღვრული მომხმარებლების მაქსიმალური რაოდენობით.
სხვა დეტალებისთვის დაგვიკავშირდით: Sales@geosoft.ge
ანგარიშსწორება ეროვნულ ვალუტაში, გადახდის დღისთვის არსებული საქართველოს ეროვნული ბანკის კურსით
მომხმარებელი ნიშნავს ერთ პერსონიფიცრებულ ელ-ფოსტის მისამართს (you@yourcompany .ge).
ჯგუფური იმეილი (Business Group) კონკრეტული განყოფილებებისთვის მაგ: info@yourcompany, it@yourcompany .ge sales@yourcompany და support@yourcompany არ შედის გადახდის ტარიფში და არ ითვლება დამატებით მომხმარებლებად.
რეგისტრაციისთვის დააჭირეთ შესაბამის ღილაკს “ცადე უფასოდ” სარეგისტრაციო ფორმის შევსების შემდეგ დაგიკავშირდება ჩვენი ინჟინერი და დაგეხმარებათ კონფიგურაციაში
გადახდა წარმოებს საბანკო გადარიცხვით. ანგარიშსწორება ეროვნულ ვალუტაში ლარი (GEL)
შეგიძლია გადაიხადოთ ყოველი თვის ბოლოს ან ერთი საანგარიშო წლის წინასწარ.
იხილეთ Jamboard spec-sheet (PDF). მეტი ინფორმაციისთვის ან დაუკავშირდით Jamboard Help Center.
Jamboard-ის საწყისი ფასია 4,999 აშშ დოლარი (მოყვება 1 ჯემბორდ დისპლეი, 2 სტაილუსი, 1 საშლელი და 1 კედელზე განსათავსებელი) პლუს 600 აშშ დოლარი წლიური მენეჯმენტისთვის და დახმარების გადასახადი.
G Suite Education მომხმარებლებს ჯემბორდის შეძენა ერთჯერადი მენეჯმენტით 600 აშშ დოლარად შეუძლიათ. დაუკავშირდით sales@geosoft.ge
Jamboard -ს შეუძლია ერთ ჯერზე 16 სენსორული თაჩფოინთის დაფიქსირება ერთ მოწყობილობაზე. მასთან დაკავშირება მთელ გუნდს შეუძლია ტელეფონით ან ტაბლეტით ჯემბორდის აპლიკაციით.
თქვენი Admin კონსოლის ნახვა შეგიძლიათ admin.google.com-ზე. ამისთვის მხოლოდ თქვენი ელ.ფოსტის მისამართისა და პაროლის შეყვანა დაგჭირდებათ. დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდი Support@geosoft.ge
მომხმარებლის ანგარიში გაძლევთ საშუალებას, მისცეთ თანამშრომლებს ან კომპანიის გარეთ მყოფ, თქვენთვის სასურველ ადამიანებს Google Workspace-ში შესასვლელად საჭირო მონაცემები და პაროლი, ისევე როგორც ელ. ფოსტის მისამართი.
დიახ. თქვენ შეგიძლიათ სურვილისამებრ შეცვალოთ თქვენი მონაცემების ლოკაცია. ამის შესახებ გაგზავნილი მოთხოვნების რაოდენობაზე ლიმიტი არ არსებობს. დატა ცენტრის ცვლილების საშუალება Enterprise პაკეტს აქვს
Google Workspace, G Suite-ის განახლებული ვერსიაა. G Suite-ის რებრენდირებული ვერსია მოიცავს გაუმჯობესებულ აპლიკაციებს და რაღა თქმა უნდა, უკეთ ასახავს კომპანიის ხედვასა და მიზნებს.
Google Workspace დიდ კომპანიებს enterprise პაკეტს სთავაზობს. პაკეტი მოიცავს არა მარტო ყველა Google აპლიკაციას, ამასთან განუსაზღვრელი მოცულობის ღრუბლოვან მეხსიერებას თქვენი ფაილების შესანახად.
შეავსეთ სარეგისტრაციო ფორმა, საიტის ზედა მარჯვენა კუთხეში.
ჩვენ გთავაზობთ განსხვავებულ პაკეტებს იმის მიხედვით, თუ რა არის თქვენი და თქვენი ბიზნესის საჭიროება. იხილეთ მეტი ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ რომელი პაკეტია თქვენთვის ყველაზე შესაფერისი პაკეტებისა და ფასების გვერდზე.
ან დაგვიკავშირდი დეტალური ინფორმაციისთვის.
დიახ. ნებისმიერი Google Workspace პაკეტი გთავაზობთ 14 დღიან უფასო საცდელ ვერსიას, რათა უკეთ გაიცნოთ ხელსაწყოები და მიიღოთ ინფორმირებული გადაწყვეტილება. დააკლიკეთ აქ, საცდელი ვერსიის მისაღებად.
G Suite-ის მსგავსად, Google Workspace -ის პაკეტები გთავაზობთ: პერსონალურ ელ.ფოსტის მისამართს და კოლაბორაციისთვის საჭირო ხელსაწყოების ნაკრებს: Gmail, Calendar, Meet, Chat, Drive, Docs, Sheets, Slides, Forms, Sites, და სხვა. დამატებითი დეტალებისთვის, ეწვიეთ პაკეტებისა და ფასების გვერდს.
დიახ, მოდიფიკაციის დასაწყებად საჭირო რესურსების მისაღებად, გაეცანით Developer Page
Chat არის ახალი, სასარგებლო პლატფორმა Google Workspace-ის მომხმარებლებისათვის. Hangout- ის მომხმარებლებს კი შეუძლიათ განახორციელონ მარტივი მიგრაცია Google Chat-ში.
თუ უკვე ხარ Google Workspace -ის მომხმარებელი, Chat უფასოა და ახლავე შეგიძლია ერთი ‘კლიკით’ დაიწყო მისი გამოყენება.
რა თქმა უნდა! ყველა სასურველი მონაწილის მოწვევა Meet-ის პლატფორმაზე იმდენად მარტივია, რომ ბმულის გაზიარებით, თითის ერთი შეხებით- ყველა შენს შეხვედრაზე გაჩნდება, მაგრამ ნებართვის გარეშე შემოსვლას ვერ მოახერხებს.
Chrome, Firefox, Safari ახალი Microsoft Edge – პლატფორმების მომხმარებლებისთვის რაიმეს დაინსტალირება ან შესვლა არ არის საჭირო, ვინაიდან Meet მუშაობს სრულად ბრაუზერში. მობილურის შემთხვევაში, გირჩევთ დააინსტალიროთ Meet ან Gmail app – App store-იდან ან Google Play Store- იდან.
დიახ, თქვენ შეგიძლიათ შეხვედრებში ჩართოთ მომხმარებლები, პარტნიორები, ის ადამიანები, რომლებიც არ ეკუთვნიან თქვენს გუნდს, მაგრამ მათთან აწარმოებთ საქმიან კომუნიკაციას. Meet dial-in ნომრით ისინი სხვა კონფიგურაციების გარეშეც შეძლებენ შეხვედრაზე შემოსვლას, რისთვისაც დასჭირდებათ თქვენი ნებართვა
პერსონალური იმეილი საუკეთესო გადაწყვეტაა მათთვის, ვისაც მოკლევადიანი ან თუნდაც ერთჯერადი კომუნიკაცია სურს თავის ახლობლებთან ან ოჯახის წევრებთან. ბიზნეს იმეილი კი გეხმარებათ თქვენს ბიზნესში ჩართული დიდი გუნდის მართვასა და მენეჯმენტში. იგი გთავაზობთ დიდ ელექტრონულ სივრცეს თქვენი ფაილების შესანახად, გარანტირებს მონაცემთა უსაფრთხოებას და გთავაზობთ კომფორტულ საკონტროლო პანელს, რათა ნებისმიერი ცვლილების განხორციელება მარტივად და კომფორტულად შეძლოთ.
ბიზნეს მეილი ელ.ფოსტის ანგარიშია, რომელიც განკუთვნილია მხოლოდ და მხოლოდ ბიზნესისა და ბიზნეს კომუნიკაციის საწარმოოდ. იგი შექმნილია სპეციალურად მათთვის, ვისაც გუნდში მუწაობა ხშირად უწევს. ბიზნეს იმეილის წყალობით, თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ თქვენი ბიზნესისთვის შესაფერისი პირადი მისამართი, რაც მომხმარებლების ნდობის მოპოვებაში დაგეხმარებათ და თქვენს ბიზნესს უფრო პროფესიონალურ იერს მისცემს.
Zoho Mail გთავაზობთ ინტუიტიურ მიგრაციის ხელსაწყოებს. ხარვეზების თავიდან ასაცილებლად, Zoho-ს მიგრაციის მხარდაჭერის ჯგუფი თქვენთვის 24/7-ზე მუშაობს. ეს ელ.ფოსტა ასევე უზრუნველყოფს თქვენს კალენდარში ჩანიშნული ღონისძიებების სინქრონიზირებასა და PST ფაილების უსაფრთხო გადაადგილებას.
იმეილ სერვერის დაცვა და მისი არასასურველი დაცვა DDOS და სპამ შემოტევებისგან საკმაოდ რთული პროცესია. როცა საკუთარ ბიზნეს იმეილს ჰოსტთან ერთად ქმნით, ამ პროცესებზე ფიქრი და ნერვიულობა აღარ გიწევთ. იმეილ ჰოსტები ამ საქმეს გიმარტივებენ და თქვენ ნაცვლად აკეთებენ. თქვენ მიერ ჰოსტისთვის გაცემული უფლებების შესაბამისად, ჰოსტები ზედმეტ თავისტკივილს აგარიდებენ, რაც გაძლევთ საშუალებას, უფრო მნიშვნელოვან საქმეებზე კონცენტრირდეთ.
იმეილ ჰოსტინგი სპეციალურად ელექტრონული ფოსტისთვის განკუთვნილი სერვერებია, რომელიც უზრუნველყოფს ელექტრონულ ფოსტას, როგორც ინდივიდუალური პირებისათვის, ასევე ბიზნესებისათვის. იმეილ ჰოსტინგი უზრუნველყოფს ინდივიდუალური, პერსონალიზირებული მისამართების შექმნას და გთავაზობთ უსაფრთხო წვდომას თქვენს მონაცემებზე. ასევე გიცავთ სპამისა და ვირუსების თავდასხმისგან.
Currents ხელმისაწვდომია ყველა Google Workspace (იგივე G Suite) მომხმარებლისთვის და შედის გამოწერის ფასში. როცა მას ჩართავთ, თანამშრომლებს მარტივად შეუძლიათ დისკუსიებში ჩართვა და სხვა აქტივობების განხორციელება.
Google Workspace ადმინისტრატორებს აქვს შესაძლებლობა მართონ პარამეტრები თავიანთი დომეინისთვის ადმინ კონსოლით. ამასთან, კონტენ მენეჯერებს შეუძლიათ კონდენტის მოდერირება და მართვა.
ყველა G Suite-ის მომხმარებელს აქვს წვდომა Currents-ზე თავიანთი ადმინისტრატორის თანხმობით. მომხმარებლებს შეუძლიათ ინტერაქცია ორგანიზაციის გარეთ ადამიანებთან პირადი “კომუნითის” გამოყენებით, რომელიც კომპანიას გარე დომეინით უკავშირდება.
Google Workspace იგივე G Suite-იტ შეგვიძლია ვმართოთ შემდეგი სისტემები.
android, iOS, ChromeOS, Windows, Chrome Browser ოპერაციული სისტემები.
Manage android
Manage iOS, Apple
Manage Windows
Manage Chrome Browser
დეტალებისთვის დაგვიკავშირდი, hello@geosoft.ge
დაგვიკავშირდით, რათა გაიგოთ მეტი Google Workspace-ისა Endpoint, Mobile Device Management-ის შესახებ. თუკი თქვენ უკვე იყენებთ Google Workspace-ს, დაპორტირდი ჩვენთან და ჩვენი Google Workspace სერთიფიცირებული სპეციალისტი გაგიწევთ მხარდაჭერას.
დიახ. ადმინებს შეუძლიათ წვდომა თავისი თანამშრომლებისთვის გაავრცელონ როგორც Android, ასევე IOS სისტემებზე, ასე რომ თანამშრომლებს შეუძლიათ თავად აირჩიონ, თუ რომელ მოწყობილობაზე სურთ მუშაობა. წვდომა ასევე შესაძლებელია Windows, MacOS, Chrome OS, დაLinux-დან. მოწყობილობების ავტომატური Logging მიმდინარეობს, თუმცა სურვილისამებრ შეგიძლიათ დაბლოკოთ.
არა. Endpoint Management Google Workspace-ში შედის, თუმცა გარკვეული პარამეტრები მხოლოდ Business და Enterprise ლიცენზიის მქონე მომხმარებლებისთვის არის ხელმისაწვდომი.
Business Starter -ის შემთხვევაში ერთდროულად 100 მომხმარებელს
Business Standard -ის შემთხვევაში ერთდროულად 150 მომხმარებელს
Business Plus -ის შემთხვევაში ერთდროულად 250 მომხმარებელს
Enterprise -ის შემთხვევაში ერთდოულად 250 მომხმარებელს + 100000 Live Streaming-ით
საუბრის ხანგრძლივობა 24 საათია უწყვეტად
Yes. You can split the location of your covered data by OU. There are no restrictions on the number of splits or on the number of times you request a data move. Learn more
User accounts give people a name and password for signing into Google Workspace , as well as an email address. You can also create accounts to use as mailing lists and give people alternate email addresses.
You can access your Admin console at admin.google.com. Enter your email address and password to sign in, and the console appears.
Google დაგეხმარებათ დომეინის შეძენაში ჩვენი ერთ – ერთი დომეინ ჰოსტ პარტნიორის მეშვეობით. რეგისტრაციის დროს, აირჩიეთ “ახალი დომეინის შეძენა”, რის შემდეგაც ჩვენ დაგეხმარებათ ამ პროცესის წარმართვაში, რათა დაგეხმაროთ თქვენი ახალი დომეინის აწყობაში.
თუ თქვენი კომპანია იყენებს საიტების ნებისმიერ წინა ვერსიას, არანაირი შეფერხება არ მოხდება. გააგრძელეთ თქვენი საიტების რედაქტირება და გაზიარება, როგორც ადრე.
დიახ. თქვენი კომპანიის გარეთ მყოფ ადამიანებს შეუძლიათ შესვლა თქვენს საიტზე, G Suite ანგარიშის გარეშე. ასევე, სურვილისამებრ, შეგიძლიათ შეზღუდოთ ეს მოვლენა გაზიარების პარამეტრების საშუალებით.
დიახ. Google Forms შეუძლია იმდენივე მონაცემის შენახვა, რამდენიც Google Sheets. ცხრილებს კი ამჟამად 2 მილიონი უჯრედის მონაცემის შენახვა შეუძლია.
დიახ. გაზიარების პარამეტრები საშუალებას გაძლევთ გააკონტროლოთ ვინ ნახულობს და არედაქტირებს თქვენს ფორმას.
სპეციალური ანგარიშის შექმნა საჭირო არ არის. ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია ფორმაში არსებულ კითხვებს პასუხი გასცეს.
ერთდროულად რედაქტირება ნიშნავს, რომ რამდენიმე ადამიანი ერთ სლაიდზე ერთდროულად მუშაობს. გაზიარების პარამეტრები გაძლევთ საშუალებას, რომ მართოთ თუ ვის შეუძლია ნახოს და დაარედაქტიროს სლაიდი. რევიზიების ისტორიის გამოყენებით კი, სურვილის შემთხვევაში, შეგიძლიათ აღადგინოთ რედაქტირების ისტორიები და დაიტოვოთ სასურველი. ეს ფუნქცია ასევე არსებობს Google Docs და Sheets -ში.
დიახ. თქვენ შეგიძლიათ არაერთი სხვადასხვა ფაილის PowerPoint .ppt, .pptx და სხვა პრეზენტაციის Google Slides ფორმატად გადაქცევა. ორიგინალი ფაილი დამოუკიდებელ ფაილად შეინახება.
თქვენ შეგიძლიათ დახატოთ ჩარტები და დიაგრამები, ჩასვათ ობიექტები და ფორმები, დააფორმატიროთ ტექსტი და სურათები, ჩართოთ ანიმაციები და ა.შ.
დიახ, Excel-ის .xls და .xlsx ფაილებში შეიძება კორექტირება ფორმატის უცვლელად
დიახ. თქვენ შეგიძლიათ ნებისმიერი ტიპის ფაილის (Microsoft Excel, CSV და ჩვეულებრივი ტექსი) კონვერტირება Google Sheets-ად. ორიგინალი ფაილი დამოუკიდებელ ფაილად შეინახება.
დიახ. არაერთი კლავიატურის მალსახმობი არის ხელმისაწვდომი Google Sheets-ისთვის და ფუნქციით, შეეთავსოს იმ მალსახმობებს, რომლებიც Microsoft Office-ში გამოიყენეთ.
Google Sheets აქვს მხარდაჭერა ცხრილის 400 ფუნქციისა, რომელიც ფორმულების შესაქმნელად, რიცხვების კალკულაციისთვის და მონაცემთა მანიპულაციისთვის გამოიყენება. თქვენ შეგიძლიათ შექმენით თქვენი ფუნქციები Apps Script-ის გამოყენებით.
დიახ. თქვენ შეგიძლიათ სხვადასხვა ტიპის ფაილები Google Docs ფორმატად აქციოთ. ორიგინალი ფაილი დამოუკიდებლად შეინახება.
დიახ. თქვენ შეგიძლიათ შეცვალოთ დოკუმენტის პარამეტრები, რათა ნებისმიერმა ადამიანმა შეძლოს ფაილის დარედაქტირება, ნახვა და კომენტირება.
დიახ. ეს ფუნქცია Chrome ბრაუზერის გამოყენებისას. თუ ჯერ არ გაქვთ, სცადეთ მისი გამოყენება – ის უფასოა და მარტივად ინსტალირდება
დიახ. ჩვეულებრივ, Google Calendar pop-up რიმაინდერს 10 წუთით ადრე გიგზავნით, თუმცა შეგიძლიათ კალენდრის პარამეტრებში თავად დაარედაქტიროთ.
დიახ. კალენდარის მიგრაციის ფუნქცია არაერთი ტიპის კალენდრისთვისაა შესაძლებელი, რომელიც მოიცავს როგორც Microsoft®-ს, ისე IBM®-სთვის.
მეტი ინფორმაციისთვის ინსტრუმენტებზე შეგიძლიათ იხილოთ Migrate your organization’s data to G Suite. Microsoft Exchange და Google Calendar-ზე ინფორმაციისთვის იხილეთ Calendar Interop ხელსაწყო. მეტი ინფორმაციისთვის სინქრონირებაზე Google Calendar-იდან და IBM Notes-დან იხილეთ – Options when migrating from IBM Notes.
დიახ. თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ კალენდარი, რომელიც ყველასთვისაა ხელმისაწვდომი თქვენს ორგანიზაციაში. მაგალითად, იქნებ თქვენ გსურთ კალენდრის შექმნა ჯგუფის ღონისძიებებისთვის, როგორებიცაა: გუნდური არდადეგები და რეგულარული შეხვედრები.
რათქმაუნდა, კონკრეტულს მომხმარებელს შეგვიძლია დავუმატოთ დამატებითი მეხსიერება,
Google Drive Storage Pricing
- 20 GB ($4.00/user/month)
- 50 GB ($7.50/user/month)
- 200 GB ($17.50/user/month)
- 400 GB ($31.25/user/month)
- 1 TB ($89.00/user/month)
ამ შემთხვევაში Google Drive-ის არსებულ 30GB-ს დაემატება შესაბამისი პაკეტის GB-ები. 30GB + 50GB
Drive Enterprise დამოუკიდებელი შეთავაზებაა, ფასი $ 8 / აქტიური მომხმარებელი თვეში + $ 0,04 / GB. იგი მოიცავს გაზიარების კონტროლს, საცავს, DLP, BigQuery მონაცემთა წვდომას, AppScript და Cloud Identity – იხილეთ მეტი.
Google Workspace Starter ვერსიას 30 გეგაბაიტი მეხსიერება აქვს, რომელიც Drive-სა და Gmail-ზე ვრცელდება. G Suite-ის Business და Enterprise ვერსიებს კი – ულიმიტო მეხსიერება. თქვენ შესაძლებლობა გაქვთ, ატვირთოთ ნებისმიერი ტიპის ფაილი Drive-ში და დააკონვერტიროთ ისინი Google Docs, Sheets, Slides ფორმატის დოკუმენტებად.
დიახ, ჩვენ ვიყენებთ migration tools and services იმისათვის, რათა თქვენი ორგანიზაციის მნიშვნელოვანი მონაცემების იმპორტირება მოვახდინოთ Google Workspace-ში
დიახ. ჯეოსოფტი უზრუნველყოფს Microsoft Exchange, Zimbra, CPanel Webmail, Roundcube Webmail, Office 365, Outlook და სხვა მოძველებული პლატფორმებიდან მიგრაციას Google Workspace-ის Gmail-ში..
დიახ. მომხმარებელს შეუძლია რამდენიმე მისამართი ჰქონდეს. ნებისმიერი მომხმარებლისთვის 30-მდე მისამართის შექმნა შეგიძლიათ ეწ. Mail Alias, მაგ:
Firstname@Domena,
Lastname@Domena
და ა.შ. 30 მდე
Gmail-ის ფასიანი ფუნქციები მოიცავს: სპეციალურად თქვენთვის შექმნილ იმეილს (@CompanyDomain), ულიმიტო ჯგუფურ მეილ მისამართებს, 99.9% გარანტირებულ UpTime-ს, ორჯერ მეტ ადგილს პერსონალურ Gmail-თან შედარებით, 0 რეკლამა, მხარდაჭერა 24/7-ზე, Google Workspace სინქრონიზაცია Microsoft Outlook-თან და სხვა…
გადახდა საბანკო გადარიცხვით, ინვოისის საფუძველზე. ₾ ეროვნულ ვალუტაში
რეგისტრაციისთვის დაგვიკავშირდი sales@geosoft.ge, +995 591 111 903.
უპირველესად ჯეოსოფტ-ის სერთიფიცირებული სპეციალისტები. Support@geosoft.ge ამასთანავე Google Support 24/7 Phone, Mail, Chat Support.
დაახლოებით 10 წუთში თქვენს ანგარიშს სრულად გადმოიტანთ Geosoft-ის ანგარიშზე.
Google Workspace (G Suite) თავსებადია ყველა ცნობილ მეილ კლიენტთან, რომელიც იყენებს IMAP და POP mail Protocol-ებს, Outlook-ისთვის გამოიყენება “G Suite Sync for Microsoft Outlook” მობილური აპლიკაციებისთვის: Gmail, Outlook, myMail და სხვა.
რადგან იმავე ფასად, ჩვენგან შეძლებ ლოკალური მხარდაჭერის მიღებას ნებისმიერ დროს; საბანკო გადარიცხვით გადახდას; შეძლებ ეროვნულ ვალუტაში ანგარიშსწორებას და სხვა.