რას გვთავაზობს Zoho CRM?
Zoho CRM გთავაზობთ ფუნქციებს, როგორიცაა ლიდის და კონტაქტის მენეჯმენტი, გაყიდვების მილსადენის მართვა, მარკეტინგის ავტომატიზაცია, ანალიტიკა და თანამშრომლობის ინსტრუმენტები. ის ასევე ინტეგრირდება Zoho-ს სხვა პროდუქტებთან, ისევე როგორც მესამე მხარის აპლიკაციებთან, რათა უზრუნველყოს ყოვლისმომცველი გადაწყვეტა მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვისთვის.
Zoho CRM ბიზნესისთვის
Zoho CRM-ით, ბიზნესებს შეუძლიათ თვალყური ადევნონ და მართონ თავიანთი გაყიდვების აქტივობები ტყვიის წარმოშობიდან გარიგების დახურვამდე. ის ასევე გვაწვდის ინფორმაციას მომხმარებელთა ქცევისა და პრეფერენციების შესახებ, რაც საშუალებას აძლევს ბიზნესებს პერსონალიზონ თავიანთი ურთიერთქმედება და გააუმჯობესონ მომხმარებელთა კმაყოფილება.
რატომ ირჩევენ ბიზნესები CRM სისტემას?
CRM არის ყველაზე დიდი პროგრამული უზრუნველყოფის ბაზარი მსოფლიოში და სულ უფრო და უფრო დაამტკიცა, რომ ის არის საუკეთესო ტექნოლოგიური აქტივი, რომელშიც კომპანიებს შეუძლიათ ინვესტირება. სხვა აპლიკაციებთან ერთად, რომლებსაც ბიზნესი ზოგადად იყენებს, CRM სისტემები ეხმარება განმახორციელებლებს დაფარონ თავიანთი ბიზნეს ციკლის ყველა ასპექტი გაყიდვებისა და მარკეტინგის შემოსავლის გაზრდით, რაც მათ ეხმარება შეამცირონ ხარჯები.
სასურველი ინფორმაციის მოძიება Google-ის შესაძლებლობებით
ძლიერი და გაფილტრული საძიებო სისტემა გიმარტივებს Chat-სა და Gmail-ში იმის პოვნას, რაც გჭირდება და როცა გჭირდება, რადგან ის მთელი გუნდის მეხსირებაა, სადაც მოთავსებულია წარსული დისკუსიები, გადაწყვეტილებები, ფორმალური თუ არაფორმალური საუბრები და გაძლევს სასურველი ინფორმაციის მარტივად მოძიების საშუალებას.
შენი ინფორმაციის დაცულობა მნიშვნელოვანია
აღნიშნული პლატფორმა თავს დაცულად გაგრძნობინებს, რადგან შენი მონაცემები სანდო ხელშია- ყოველდღიურად მძლავრი სისტემების საშუალებით ხდება საფრთხის გამოვლენა და აღმოფხვრა. ამიტომ, შეგიძლია შეუფერხებლად ჩაერთო გლობალურ სისტემაში, განაგრძო საკუთარი საქმიანობა და ამავდროულად კომუნიკაციის უსაფრთხო ძაფები გააბა დანარჩენ სამყაროსთან.
ჭკვიანი მხარდაჭერა Chat Bot -ით
თუ აქამდე სხვა აპლიკაციებსა და არხებს იყენებდი სამსახურებრივი კომუნიკაციისთვის- მარტივ ინტეგრაციას გთავაზობთ Google Chat- ში, რათა ყველა შეტყობინება ერთ სივრცეში მოათავსო, ხოლო ბოტებისა და ინოვაციური შესაძლებლობების საშუალებით, გაიმარტივო მიმოწერის პროცესი, მაქსიმალურად მომართო დრო და ენერგია მნიშვნელოვანი საკითხებისთვის.


